جریمه اش با من...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

هر روز…

 

این عشق یکطرفه را طی میکنم…

 

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار…

 

نترس…!

 

جریمه اش با من!



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت9:19---29 بهمن 1391
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!


ارمین
ساعت11:41---23 دی 1391
سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد...



وقتی تو اوج تنهایی هستی...



با چشاش بهت بگه: هستم.. تا اخرش..


سربازكوچولو
ساعت15:37---15 دی 1391
سلام
ترس...گاهي شك ميكنم...ب تو...نكنه ترس بهانه بود؟....
عالي بود
ب منم بسر


milad235
ساعت20:36---10 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي.
راستي يه پيشنهاد بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با سيستم ميهنا آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم

به اين آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
از اين به بعد ميتوني اسمت رو به دوستات بدي تا اونا زيرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.
یادت باشه برای نمایش تبلیغ روی علامت تیک ظاهر شده باید کلیک کنی.

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:,

] [ 20:26 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،